Wywiad z Wiktorią Golińską (MLUKS Szperek Burghardt Antonin)

Wiktoria Golińska (Szperek Burghardt Antonin) to jedna z najzdolniejszych polskich zawodniczek młodego pokolenia, specjalizująca się w rywalizacji torowej, ale i na szosie potrafiąca świetnie pojechać.

- Witam Wiktorio, sezon zakończony, jak się regenerujesz po tym intensywnym sezonie?

W.G - Hmm.. dużo odpoczywam, więcej się wysypiam niż w sezonie, kiedy były nerwy i nieporozumienia.

- Sezon zakończony na każdym wyścigu walczyłaś dzielnie, były dobre wyniki były i też troszkę gorsze, jak Ty sama oceniasz ten rok?

W.G - Ten rok był bardzo ciężki dla mnie. Sezon zaczęłam z kontuzją. Ucierpiały na tym moje przygotowanie do startów. Kontuzja przyczyniła się do moich gorszych startów. Zawsze mogło być lepiej, ale cieszę się z tego co osiągnęłam.


- Łączysz ściganie na szosie i torze, która odmiana kolarstwa bardziej Ci  jednak odpowiada wolisz rywalizacje na szosie czy na torze?

W.G - Bardziej wolę rywalizację na torze, ponieważ dużo bardziej odnajduję się w tej odmianie, podobają mi się także konkurencje

- W nowym sezonie będziesz już w starszej kategorii wiekowej, jakie masz plany na nowy sezon? w jakie wyścigi celujesz?


W.G - Na pewno będę brała udział w Mistrzostwach Polski na szosie jak i na torze, no i przy okazji na Pucharach Polski i jakiś małej wagi zawodach pomagających w przygotowaniu.

 - W kolarstwie często mówi się o dopingu, jak Ty się odnosisz właśnie do sprawy dopingu w kolarstwie?

W.G - Sądzę, że jest to niepotrzebny dodatek w tym sporcie. Doping daje chwilową korzyść, ale gdy się go wykryje podczas badań to przynosi to ogromne koszty i straty.


- Opowiedz jak trafiłaś do kolarstwa, czemu akurat kolarstwo?

W.G - Na początku marca do mojej szkoły przyjechał trener Bogusław Janiak, który trenuje młodych sportowców w dziedzinie kolarstwa. Poszukiwał on chętne osoby, które chciałyby zacząć trenować u niego daną dyscyplinę. Czemu akurat wybrałam kolarstwo? Z ciekawości. No i tak od słowa do słowa, spróbowałam spodobało mi się i trenuje to do dzisiejszego dnia.


- Kolarskie marzenie?

W.G - Zdobyć Mistrzostwo Polski w kolarstwie szosowym.

- Jak się mają sprawy transferowe? masz oferty na zmianę klubu czy zostajesz w drużynie Szperek Burghardt Antonin?

W.G - Dostałam parę ofert do przejścia, ale jednak zostaję w swoim obecnym klubie.

- Dziękuję za rozmowę, zdrowia i sukcesów.

W.G  - Ja też dziękuję :)

Popularne posty z tego bloga

Wywiad - Roksana Barchan (MKS Meble Cyclo Korona Kielce)

Wywiad z Karoliną Honc (UKKS Imielin Team)

Wywiad - Maja Wróblewska i Tamara Szalińska (UKS Ratusz Maszewo)