Wywiad z Nikolą Wielowską (LKK Nowogard)

Nikola Wielowska (LKK Nowogard) to jedna z najlepszych zawodniczek kategorii młodziczka w tym sezonie. Osiąga dobry wyniki zarówno na szosie jak i na torze. W tym roku z bardzo dobrej strony prezentowała się na Nutella Mini Tour de Pologne.

- Witam , sezon zakończony, jak po nim wypoczywasz?

N.W - Witam, po sezonie staram się aktywnie wypoczywać od czasu do czasu biegam, regularnie uczęszczam na basen i rekreacyjnie jeżdżę po lesie

 
- Jesteś bardzo utalentowaną zawodniczką dopiero rozpoczynającą swoją karierę, opowiedz jak trafiłaś do kolarstwa, czemu akurat taki ciężki sport jak kolarstwo?

N.W - Do kolarstwa trafiłam dzięki mojemu tacie oraz bratu, przyglądając się ich zmaganiom, zaciekawiłam się i postanowiłam również spróbować swoich sił w tym sporcie. 

- Sezon zakończony, pokazałaś się w nim z bardzo dobrej strony podczas Nutella Mini Tour de Pologne, jak Ty sama oceniasz ten rok?

N.W - Sezon uważam za bardzo udany , szczerze mówiąc nie spodziewałam się tak dobrych wyników, szczególnie cieszę się z występów na Mini Tour de Pologne. 


- W nowym sezonie będziesz już  juniorką młodszą, Jakie masz plany na przyszły rok? w jakie wyścigi celujesz?

N.W - Chciałabym pokazać się z dobrej strony na torze w konkurencjach indywidualnych oraz na startach wspólnych na szosie. Wiadomo priorytetem Ogólnopolska Olimpiada Młodzieży. 

- Ciężko jest łączyć uprawianie sportu z nauką, jak sobie z tym radzisz?

N.W - Jak dotąd nie sprawia mi to trudności.

- Szosa jest priorytetem, czy jednak liczysz na ściganie w innych odmianach kolarstwa?

N.W - Lubię wyścigi na szosie, choć również podoba mi się rywalizacja na torze, więc na razie chcę łączyć szosę z torem, a w przyszłości się okaże na co postawię.


- Trenujesz w klubie LKK Nowogard, jesteś zadowolona z ekipy? Niczego Ci tam nie brakuje?

N.W - Jestem jedyną zawodniczką LKK Nowogard w związku z tym planuję zmianę klubu. Od przyszłego roku będę ścigała się w grupie BCM Nowatex Ziemia Darłowska

- Kolarskie marzenie?

N.W - Stawiać sobie coraz wyższe cele i je spełniać.

- Dziękuję za rozmowę, życzę zdrowia i sukcesów.

N.W - Również dziękuję 

Popularne posty z tego bloga

Wywiad - Roksana Barchan (MKS Meble Cyclo Korona Kielce)

Wywiad z Karoliną Honc (UKKS Imielin Team)

Wywiad - Maja Wróblewska i Tamara Szalińska (UKS Ratusz Maszewo)