Wywiad z Mają Wróblewską (UKS Ratusz Maszewo)

Maja Wróblewska (UKS Ratusz Maszewo) zdolna młodziczka, która ma duże plany co do dalszej przyszłości, specjalizująca się głównie w kolarstwie torowym, ale i na szosie osiągająca dobre wynikami.

- Witam Maju, sezon zakończony, jak się regenerujesz po tym intensywnym sezonie?

M.W - Witam, wypoczywam aktywnie regularnie biegam, chodzę na treningi, oraz zaczynam jeździć na basen.

- Opowiedz nam jak trafiłaś do kolarstwa? czemu akurat taki sport jak kolarstwo?

M.W - Trafiłam po przez moją koleżankę klubową, A później to już wiedziałam że to ten sport.  Postanowiłam wszelkie starania włożyć w ten sport !!!!!!!

- Ten sezon był dla Ciebie bardzo udany, wiele dobrych wyników na szosie wiele dobrych wyników na torze, jak Ty sama oceniasz ten rok?

M.W - Ten sezon zaliczam do udanych. Sama się nie spodziewałam takich wyników na szosie jak i na torze. Oby kolejny sezon był jeszcze lepszy włożę w to 100 procent swojej pracy . Bardzo wiele w tym sezonie poświęcił się dla całego klubu trener Leszek Jarmowski żeby nas tak przygotować do mistrzostw makroregionu. Dla niego wielkie podziękowania za wkład jaki wykłada w nas zawodników oraz w klub!

 
- Łączysz ściganie na szosie i torze i wychodzi Ci to świetnie, która odmiana kolarstwa bardziej Ci  jednak odpowiada wolisz rywalizacje na szosie czy na torze?

M.W - Oczywiście lubię obydwie dyscypliny sportu. Ale na tą chwilę dosłownie zakochałam się w torze !! Oczywiście również bardzo lubię ściganie na szosie. A w przyszłości podejmę decyzję na co postawić !!!!! .

- W nowym sezonie będziesz starszą w swojej kategorii wiekowej, jakie masz plany na nowy sezon? w jakie wyścigi celujesz?

M.W - Na pewno będę zawodniczką Ratusza Maszewo będę robiła wszystko co w mojej mocy żeby kolejny sezon był bardzo dobry, myślę że z pomocą trenera uda się zrobić wszystko by mieć dobrą przyszłość związaną z kolarstwem !!!

Fot: Ratusz Maszewo
 - Na co dzień trenujesz w klubie UKS Ratusz Maszewo? jak oceniasz organizacje w klubie?

M.W - Co dzień można powiedzieć że ani razu nie zdarzyło mi się opuścić treningu. Zawsze tam chodzę z uśmiechem na ustach atmosfera jest super :)


- Kolarskie marzenie?

M.W - Wygranie mistrzostw świata, a także Europy. Ale jak i również stawiać sobie coraz większe cele !!!

- Ulubiony wyścig?

M.W - Chyba wszystkie były super! Ale najlepszy moment jak wygrałam mistrzostwa makroregionu zdobywając złoto ze startu wspólnego. Jak i zwycięstwo czasòwki w parach z moją koleżanką klubową Tamarą Szalińską !!

 
- Dziękuję za rozmowę, życzę zdrowia i sukcesów.

M.W - Również Dziękuję :)


Popularne posty z tego bloga

Wywiad - Roksana Barchan (MKS Meble Cyclo Korona Kielce)

Wywiad z Karoliną Honc (UKKS Imielin Team)

Wywiad - Maja Wróblewska i Tamara Szalińska (UKS Ratusz Maszewo)