Wywiad z Wiktorią Zborowską (LKS ATOM Dzierżoniów)

Wiktoria Zborowska (LKS ATOM Dzierżoniów) to zawodniczka, która dopiero stawia pierwsze kroki w kolarstwie, jednak mimo to już potrafi powalczyć o czołowe lokaty na wyścigach PP. Przed nią kolejny już sezon w gronie juniorek młodszych.

- Witam Wiktorio, nie dawno zakończyłaś sezon, jak wypoczywasz?

W.Z - Witam, aktualnie jestem w okresie roztrenowania. Odpoczywam fizycznie i psychicznie, zbieram siły do dalszych treningów. Wypoczywam bardzo aktywnie nie tylko spędzając czas na rowerze. 

- Dopiero rozpoczynasz swoją karierę, opowiedz jak trafiłaś do kolarstwa, czemu akurat taki ciężki sport jak kolarstwo?

W.Z - Moja przygoda z rowerem zaczęła się w dość nietypowy sposób, gdyż uczęszczałam do szkółki razem z moim młodszym bratem , który trenuje BMX Racing. Tam trener zaproponował mi przejście do starszej grupy.

 
- Sezon zakończony, więc i pora podsumowań jak go ocenisz?

W.Z - Nie ukrywając ten sezon miał być dla mnie nauką. Na kilku wyścigach popełniłam błędy, na niektórych zabrakło mi po prostu szczęścia lub sił. Mimo wszystko dużo się poprawiłam z czego jestem zadowolona :)

- Jakie masz plany na nowy sezon? w jakie wyścigi celujesz?

W.Z - Moim szczególnym celem  na nadchodzący sezon jest to by znaczne poprawić jazdę na czas. Jeżeli chodzi o wyścigi ,oczywiście najważniejsze są PP i OOM.

- Ciężko jest łączyć uprawianie sportu z nauką, jak sobie z tym radzisz?

W.Z - Szczerze mówiąc ciężko jest połączyć naukę ze sportem, ale przy odpowiednim rozplanowaniu dnia wszystko staje się możliwe. Mi na szczęście udaje się pogodzić naukę z pasją, rodzice mnie bardzo wspierają. Cieszę się i nie zamierzam z tego rezygnować.

 
- Trenujesz w klubie LKS Atom Dzierżoniów, jesteś zadowolona z ekipy? Niczego Ci tam nie brakuje?

W.Z - Bardzo dobrze, razem z dziewczynami świetnie się dogadujemy. Mamy wszystko co potrzeba.

- Jakie trasy najbardziej Ci odpowiadają wolisz góry czy może tereny płaskie?

W.Z - Najbardziej odpowiadają mi tereny płaskie, bardzo lubię krótkie i szybkie finisze, czuje się na nich najlepiej.

- Masz jakieś oferty na zmianę klubu, czy zostajesz w dotychczasowych barwach?

W.Z - Nadal  będę reprezentować LKS ATOM Dzierżoniów, mam tutaj świetnego trenera jak i warunki do rozwoju.

- Dziękuję za rozmowę, życzę zdrowia i sukcesów.

W.Z - Również dziękuje :)

Popularne posty z tego bloga

Wywiad - Roksana Barchan (MKS Meble Cyclo Korona Kielce)

Wywiad z Karoliną Honc (UKKS Imielin Team)

Wywiad - Maja Wróblewska i Tamara Szalińska (UKS Ratusz Maszewo)