Wywiad z Karoliną Stachyrą (Mayday Lublin)

Karolina Stachyra (Mayday Lublin) to zawodniczka, która rozpoczyna dopiero swoją przygodę z kolarstwem, aktualnie ściga się w kategorii młodziczka i zbiera cenne doświadczenia na przyszłość. Już teraz możemy zdradzić ze jest bardzo utalentowana w sprincie i warto dziewczynę obserwować, bo w przyszłości może nam dać dużo radości.

- Witam Karolino, jak Twój wypoczynek po sezonie szosowym? Przygotowujesz się do startów przełajowych?

K.S - Dzień dobry, wypoczęłam już po sezonie szosowym, teraz przede mną starty w sezonie przełajowym na pewno zbiorę dużo doświadczenia jestem zmotywowana i mam nadzieje ze będę mogła zaprezentować się z jak najlepszej strony.

- Dopiero zaczynasz przygodę z kolarstwem, powiedz nam jak to się stało ze trafiłaś do kolarstwa i dlaczego właśnie wybrałaś taki ciężki sport jak kolarstwo?
Fot: Mayday Lublin (na podium wspólnie z koleżankami z ekipy: Wiolą Furtak i Amelią Rusinek)
K.S - Obecny trener mojego klubu zapytał mnie czy nie chciałabym spróbować swoich sił w kolarstwie, na początku się wahałam, w lutym ubiegłego roku zaproponował obóz (na który pojechałam) i od tego momentu mocno zafascynowałam się kolarstwem.

- Ten sezon był Twoim pierwszym w kategorii młodziczka, jak podsumujesz ten sezon w swoim wykonaniu, jesteś zadowolona czy jednak pozostaje niedosyt?

K.S - Ten sezon był dla mnie sezonem nauki, dopiero rozpoczynam przygodę z kolarstwem, na pewno dużo się nauczyłam, ale ciągle popełniałam dużo błędów, teraz przede mną tylko ciężka praca by te błędy wyeliminować.

- Na Mini Tour de Pologne nie poszło Ci najlepiej, głównie przez problemy ze sprzętem, a jak Ty widzisz te wyścigi, uważasz ze dużo z nich wyniosłaś doświadczenia?

K.S - Na Mini Tour de Pologne rzeczywiście miałam pecha (problemy z rowerem), lecz wiem ze za rok będę miała okazję jeszcze wystartować w tym wyścigu. Każdy start to nowe doświadczenia, tak też było tym razem. 

- W nowym sezonie będziesz drugoroczną młodziczką, jakie masz plany na nowy sezon? w jakie wyścigi celujesz?

K.S - Moim głównym celem będzie awans do finału Nutelli Mini Tour de Pologne, dodatkowo będę chciała pokazywać się na sprinterskich końcówkach wyścigów.
Fot: Tour de Pologne (Karolina z numerem 181)
- Masz duży dar do końcówek sprinterskich, chciałbyś być w przyszłości sprinterką?

K.S - Tak jak najbardziej, na ten moment na finiszach czuję się najlepiej i będę chciała być coraz lepsza.

- Mayday Lublin to Twoja drużyna, jak się w niej czujesz, uważasz ze nie brakuje Ci tam niczego do rozwoju?

K.S - Czuje się w niej bardzo dobrze, myślę że niczego mi nie brakuje, ale w przyszłości kiedy będę w juniorce, na pewno będę rozważała zmianę klubu.

- Kto jest Twoim kolarskim idolem?

K.S - Peter Sagan

- Dziękuję za rozmowę, zdrowia i sukcesów.

K.S - Dziękuję

Popularne posty z tego bloga

Wywiad - Roksana Barchan (MKS Meble Cyclo Korona Kielce)

Wywiad z Karoliną Honc (UKKS Imielin Team)

Wywiad - Maja Wróblewska i Tamara Szalińska (UKS Ratusz Maszewo)