Wywiad z Dawidem Jarosem (Stal Grudziądz)

Dawid Jaros (Stal Grudziądz) to zawodnik łączący ściganie na szosie i torze, w tym sezonie zdobywał medale na torowych Mistrzostwach Polski, a także na torowej Ogólnopolskiej Olimpiadzie Młodzieży.

- Witam Dawidzie, jak przebiega Twój wypoczynek po sezonie?

D.J - Witam. Po sezonie odczuwam zmęczenie. W tej chwili odpoczywam od roweru i spędzam dużo czasu przy nauce.

- Opowiedz jak trafiłeś do kolarstwa, czemu akurat taki ciężki sport jak kolarstwo?

D.J - Do kolarstwa trafiłem dzięki tacie który kiedyś jeździł. Poszliśmy do klubu, abym mógł spróbować swoich sił, dostałem rower i tak zaczęła się moja przygoda z kolarstwem
.
- Sezon prawie zakończony, więc i pora podsumowań jak go ocenisz?

D.J - Na pewno mogło być lepiej. Na kilku wyścigach popełniałem błędy, na niektórych brakowało mi szczęścia lub sił. Zakończony sezon uważam za pozytywny, choć nie ukrywam że liczyłem na coś więcej.

- W tym roku zdobyłeś kilka medali na MP na Torze, na OOM także w rywalizacji torowej, jak wspominasz te wyścigi?

D.J - Te wyścigi wspominam bardzo dobrze , odczuwam lekki niedosyt bo wiem ze było stać mnie i drużynę na dużo więcej.

- Łączysz ściganie na Torze z rywalizacją na szosie, w której specjalności chciałbyś się realizować w przyszłości?

D.J - Jeszcze nad tym nie myślałem, choć na razie trochę lepiej czuję się na torze, ale z drugiej strony wyścigi na szosie są bardziej ekscytujące. 

- W nowym sezonie będziesz już juniorem, jakie masz plany na nowy sezon? w jakie wyścigi celujesz?

D.J - Na najważniejszych wyścigach w Polsce jak  i zagranicą postaram się pokazać z jak najlepszej strony. Na kolejny sezon jestem bardzo pozytywnie nastawiony.
MP w parach (wspólnie z Kajetanem Albanowskim)
- Uważasz ze stać Cię by w nowym roku być częścią drużyny Narodowej na najważniejsze wyścigi?

D.J - Myślę, że stać mnie by być częścią drużyny Narodowej, a czy akurat na najważniejsze wyścigi to czas pokaże.

- W kolarstwie często mówi się o dopingu, jak Ty się odnosisz właśnie do sprawy dopingu w kolarstwie?

D.J - Moim zdaniem, każdy rozsądny kolarz nie powinien brać dopingu.

- Masz jakieś oferty na zmianę klubu, czy zostajesz w dotychczasowych barwach?

D.J - W klubie Stali Grudziądz jest mi bardzo dobrze, więc zostaje w tych barwach.

- Dziękuję za rozmowę, życzę zdrowia i sukcesów.

D.J - Również dziękuje. Pozdrawiam.

Popularne posty z tego bloga

Wywiad - Roksana Barchan (MKS Meble Cyclo Korona Kielce)

Wywiad z Karoliną Honc (UKKS Imielin Team)

Wywiad - Maja Wróblewska i Tamara Szalińska (UKS Ratusz Maszewo)