Wicemistrz Polski w Sprincie - Mateusz Walaszczyk podsumowuje start na OOM!

Utalentowany zawodnik Mateusz Walaszczyk (LKS Baszta Golczewo) wywalczył podczas zmagań Torowej OOM w Pruszkowie srebrny medal w sprincie. Po coraz większych sukcesach Naszych torowców na arenie międzynarodowej rośnie nam kolejny wielki krótkodystansowy talent. Teraz przed Mateuszem start na szosowej Ogólnopolskiej Olimpiadzie Młodzieży.
Fot. Norbert Zieliński
"Moje starty zaczęły się we wtorek od sprintu drużynowego w którym wraz z kolegami z klubu zajęliśmy dobre 5 miejsce, drugą konkurencją były 2 kilometry na dochodzenie gdzie z czasem 2:23 uzyskałem 7 miejsce. Po południu rozegrana została drużyna w tej konkurencji ja i koledzy uzyskaliśmy 8 miejsce. Dzień później w środę rozegrana była konkurencja w której wiedziałem że mogę powalczyć chodź poziom jakim dysponowali konkurenci był bardzo wysoki po wygranej z półfinale z Filipem Prokopyszynem wiedziałem ze w najgorszej sytuacji jestem v-ce mistrzem Polski. W finale spotkałem się z Cezarym Łączkowskim z którym po sportowej walce przegrałem i zostałem v-ce mistrzem Polski z czego jestem bardzo zadowolony"

Gratulujemy i życzymy powodzenia podczas kolejnych startów. 


Popularne posty z tego bloga

Wywiad - Roksana Barchan (MKS Meble Cyclo Korona Kielce)

Wywiad z Karoliną Honc (UKKS Imielin Team)

Wywiad - Maja Wróblewska i Tamara Szalińska (UKS Ratusz Maszewo)