Klaudia Bajołek po starcie na PP MTB XCO - Boguszów - Gorce

Klaudia Bajołek (Scott Eurocycles) na co dzień ściga się na wyścigach w Irlandii, gdzie spisuje się bardzo dobrze, natomiast w okresie wakacyjnym przyjeżdża do Polski by rywalizować z najlepszymi Juniorkami w kraju, podczas Mistrzostw Polski zajęła 6 miejsce, a w zeszły weekend na zawodach PP stanęła na drugim miejscu podium ulegając tylko Mistrzyni Polski - Magdzie Zielińskiej. Warto też zaznaczyć ze w ubiegłym sezonie w barwach Scott Eurocycles ścigała się Marlena Droździok ówczesna Mistrzyni Polski orliczek.
Klaudia podczas wyścigu British National Series rozegranego w Dalby (2miejsce)
"W niedziele wystartowałam w 6 edycji Pucharu Polski MTB w Boguszów Gorce. Na zawody zdecydowałam się pojechać w ostatniej chwili i decyzji tej nie żałuje. Trasa zdecydowanie przypadła mi do gustu. Znajdowało się na niej parę technicznych odcinków oraz kilka wyczerpujących podjazdów. Jako juniorka miałam do przejechania 5 okrążeń wiec na początku wyścigu starałam się oszczędzać siły na później. Przez pierwsze 2 kółka jechałam na 3 pozycji, na 3 kołku zaatakowałam i do mety dojechałam na 2 miejscu. Były to moje trzecie i ostanie zawody w Polsce w tym roku i pierwsze które ukończyłam na podium - do trzech razy sztuka! 😝 Podziękowania dla organizatorów za fajnie przygotowany wyścig i kibicom za super doping 😄"

My Klaudii dziękujemy za podsumowanie i życzymy jak najlepszych wyników już poza granicami Polski. 


Popularne posty z tego bloga

Wywiad - Roksana Barchan (MKS Meble Cyclo Korona Kielce)

Wywiad z Karoliną Honc (UKKS Imielin Team)

Wywiad - Maja Wróblewska i Tamara Szalińska (UKS Ratusz Maszewo)