Adam Woźniak (KS Społem Łódź) o zmaganiach na 1 etapie Mini Tour de Pologne

Adam Woźniak (KS Społem Łódź) wygrał wyścig młodzików podczas zmagań na Nutella Mini Tour de Pologne rozegranych w Warszawie. Dla Adama to kolejny cenny sukces w tym sezonie.
Fot. Krzysztof Rutkowski
"Pierwsza eliminacja Pucharu Młodzika Tour de Pologne rozegrała się w Warszawie. Niestety pogoda nie dopisała, padał deszcz i było bardzo ślisko. Nie obyło się bez kraks.  Jechałem czujnie z przodu i już na pierwszej rundzie znalazłem się w siedmioosobowej czołówce.  Na drugim okrążeniu zdecydowałem się zaatakować i wtedy dołączył do mnie zawodnik z Opola Szymon Janicki. Współpracowaliśmy razem prawie do samej mety, jednak na końcowym kilometrze okazałem się lepszy od towarzysza ucieczki i wjechałem na metę jako pierwszy.
Jestem bardzo zadowolony z mojego wyniku i zmotywowany czekam na finał w Krakowie"

My życzymy jak najlepszego występu w Krakowie i gratulujemy osiąganych wyników.

Popularne posty z tego bloga

Wywiad - Roksana Barchan (MKS Meble Cyclo Korona Kielce)

Wywiad z Karoliną Honc (UKKS Imielin Team)

Wywiad - Maja Wróblewska i Tamara Szalińska (UKS Ratusz Maszewo)