Julita Fira o starcie na Pucharze Szlaku Solnego

Julita Fira (UKS Sokół Kęty) podsumowuje dla nas swój zwycięski start podczas zmagań na pierwszej edycji Pucharu Szlaku Solnego w Spytkowicach :). Julita jest zdolną juniorką młodszą, która już w niedalekiej przyszłości powinna być mocnym punktem kadry Narodowej :)

"W niedzielę 29 maja wzięłam udział w Ogólnopolskich zawodach MTB o Puchar Szlaku Solnego, które jednocześnie były Mistrzostwami Małopolski w kolarstwie górskim. Wyścig zaliczam do udanych, choć na początku nie zapowiadał się dobrze. Po starcie było lekkie zamieszanie, z powodu zbyt ciasnego ustawienia zawodników na linii startowej, co spowodowało że znalazłam się w połowie stawki. Zaczęłam walkę o zdobycie lepszego miejsca. Na każdym podjeździe starałam się nadrobić straty do czołówki wyścigu, aż na końcu pierwszego okrążenia udało mi się wysunąć na prowadzenie. Na drugiej i jednocześnie ostatniej rundzie starałam się nie stracić wywalczonej pozycji. Zadania nie ułatwiało mi zmęczenie spowodowane wysiłkiem na pierwszej rundzie oraz bardzo mocna jazda rywalek. Bardzo dużo siły włożyłam, aby ostatecznie utrzymać miejsce przed Mają Latawiec i Wiktorią Kierat"

Julicie dziękujemy za podsumowanie, gratulujemy i życzymy kolejnych sukcesów :)

Popularne posty z tego bloga

Wywiad - Roksana Barchan (MKS Meble Cyclo Korona Kielce)

Wywiad z Karoliną Honc (UKKS Imielin Team)

Wywiad - Maja Wróblewska i Tamara Szalińska (UKS Ratusz Maszewo)