Wywiad z Martiną Stecką (WLKS Krakus)

Martina Stecka (WLKS Krakus) zdolna zawodniczka, młodego pokolenia, w tym sezonie została Górską Szosową Wicemistrzynią Polski w kategorii juniorek młodszych, a także zdobyła medal podczas MP w parach (wspólnie z Weroniką Grosicką).

- Witam, jak wypoczywałaś po sezonie? rozpoczęłaś już przygotowania do nowego sezonu?


M.S - Witam. W tej chwili jestem jeszcze w okresie roztrenowania, lecz za parę dni zaczynam kolejne przygotowania do następnego sezonu, wolny czas spędzałam aktywnie, po ciężkim sezonie musiałam odpocząć fizycznie jak i psychicznie. 

- Opowiedz jak trafiłaś do kolarstwa, czemu akurat taki ciężki sport jak kolarstwo?

M.S - Gdy miałam dwanaście lat razem z tatą postanowiliśmy, że zapiszę się do klubu, już wcześniej jeździłam na rowerze szosowym, więc chciałam spróbować swoich sił rywalizując. Bardzo mi się to spodobało i z każdym kolejnym startem chciałam poprawiać swoje wyniki.

 - Ten sezon był dla Ciebie wyjątkowo udany, srebro na MP w parze (wspólnie z Weroniką Grosicką), srebrny medal Górskich Szosowych MP, jak oceniasz ten rok w swoim wykonaniu?

 M.S - W tym sezonie przekonałam się, że nie jest łatwo być dobrym, potrzeba wiele pracy, odwagi i wytrwałości, aby odnosić sukcesy. Na początku było ciężko, popełniłam błędy, ale z czasem było coraz lepiej.  Jestem zadowolona z moich wyników, te dobre dawały mi dużo satysfakcji, a słabsze chęci i motywację do dalszej pracy.

- Mimo ze jesteś pierwszoroczną juniorką młodszą to wywalczyłaś srebro GMP, jak wspominasz rywalizację tego dnia?

M.S - Wiedziałam, że jestem dobrze przygotowana i mam szansę powalczyć o podium, trasa mi odpowiadała ponieważ dobrze czuję się na górskich odcinkach, pogoda była wymagająca było ciepło i przez to też ściganie było trudniejsze. To był mój najlepszy wyścig w tym sezonie.

 
- W nowym sezonie będziesz już tą starszą, jakie masz plany na nowy sezon? w jakie wyścigi celujesz?

M.S - Dla mnie każdy wyścig jest ważny, na każdym można się pokazać z dobrej strony. Na pewno będę się dobrze przygotowywać do OOM jest to bardzo ważny start tak samo jak GMP.

- W kolarstwie często mówi się o dopingu, jak Ty się odnosisz właśnie do sprawy dopingu w kolarstwie?

M.S - Uważam ,że osoby korzystające z dopingu powinny być od razu zdyskwalifikowane bez możliwości powrotu do ścigania, jest to niesprawiedliwa rywalizacja wobec osób, które ciężko trenują aby odnosić sukcesy. 

 - Kolarskie marzenie?

M.S - Chciałabym wystartować na MŚ i ME 

- Jak się czujesz w drużynie WLKS Krakus? Wychowankowie klubu często was odwiedzają? 

M.S - Czuję się bardzo dobrze, zawsze mogę liczyć na pomoc trenera, kolegów, koleżanek i sponsorów. Tak odwiedzają wiadomo mają swoje obowiązki, ale gdy tylko mogą poświęcają nam czas.

- Dziękuję za rozmowę, zdrowia i sukcesów.

M.S - Dziękuję i pozdrawiam

Popularne posty z tego bloga

Wywiad - Roksana Barchan (MKS Meble Cyclo Korona Kielce)

Wywiad z Karoliną Honc (UKKS Imielin Team)

Wywiad - Maja Wróblewska i Tamara Szalińska (UKS Ratusz Maszewo)