Aurela Nerlo (LKS Atom Dzierżoniów) podsumowuje wygrane wyścigi na PP w Strzelcach Krajeńskich

Bardzo zdolna juniorka Aurela Nerlo (LKS Atom Dzierżoniów), podsumowuje dla nas swoje zwycięskie starty na PP w Strzelcach Krajeńskich. Do MP coraz bliżej, a Aurela będzie jedną z głównych faworytek do medali.


Fot.TKK Pacific Toruń

"W dniach 10-11 czerwca odbył się Puchar Polski w Strzelach Krajeńskich. Rozpoczął się on jazdą indywidualną na czas. Trasa prowadziła po pofałdowanej drodze, na której jazdę utrudniał nie sprzyjający wiatr, od startu starałam się jechać równo, co zapewniło mi wygraną z dość dużą przewagą. Następnego dnia stanęłam na starcie wyścigu wspólnego, plan na ten dzień był prosty miałyśmy jechać drużynowo i walczyć o wysokie miejsca. Współpraca naprawdę dużo pomaga, za co należą się ogromne podziękowania ode mnie dla wszystkich atomówek. Trasa wyścigu była płaska, jedynym utrudnieniem był wymagający odcinek nierównej kostki. W połowie wyścigu grupa się rozerwała, w 3 osobowej ucieczce kręciła Dorota Przęzak, która ostatecznie zajęła 2 miejsce w elicie, niestety mi nie udało się zabrać w decydującym momencie przez to zostałam w 3 grupce... wiedziałam, że w w grupie przede mną właśnie odjeżdża mi wygrana... zdecydowałam się przeskoczyć na odcinku z kostką, udało mi się dojechać do 2 grupy na 3 okrążeniu, dałam sobie chwilę by wypocząć po czym znów w tym samym miejscu na ostatniej już rundzie postanowiłam zaatakować, kilka dziewczyn zostało za mną, a ostatnie 6 km do mety bardzo pomogła mi Ewelina Szybiak, dzięki której nawet nie musiałam martwić się o finisz z grupy, z której zostałam jedyną juniorką ."

Fot. Pavel Zizka



 Dziękujemy za podsumowanie, gratulujemy i życzymy powodzenia w dalszej karierze :)

Popularne posty z tego bloga

Wywiad - Roksana Barchan (MKS Meble Cyclo Korona Kielce)

Wywiad z Karoliną Honc (UKKS Imielin Team)

Wywiad - Maja Wróblewska i Tamara Szalińska (UKS Ratusz Maszewo)