Martyna Jakubiak podsumowuje starty na Koronie Warmii i Mazur

Martyna Jakubiak (BDC NOSiR Nowy Dwór Mazowiecki) podsumowuje dla nas swoje starty na Koronie Warmii i Mazur. W gronie młodziczek podczas wyścigu w Elblągu była trzecia, w Olsztynie wygrała, a w Mrągowie ponownie była trzecia. Przypominamy że BDC wychowało kilka talentów, warto wspomnieć że jeszcze w zeszłym sezonie w tej grupie ścigali się: Alan Banaszek, Norbert Banaszek, Stanisław Aniołkowski czy zdolna juniorka młodsza Oliwia Majewska :).

"Te wyścigi bardzo mi się podobały momentami było bardzo ciężko ale dałam radę. Po tych trzech startach nauczyłam się bardzo dużo przydatnych mi rzeczy. Rywalizacja była duża i z tego się bardzo cieszę. Na pierwszym wyścigu bardzo wiało ale trasa była super było ciężko uciec od peletonu, ale mimo wszystko udało się stanąć na podium. Drugiego dnia na trasie było dużo dziur, ostre zakręty, i górki, czyli to co lubię najbardziej (wygrana). Trzeciego dnia było znacznie więcej osób ścigających się i jeden trudny brukowy podjazd, nie udało się może wygrać, ale z 3 miejsca jestem bardzo zadowolona".

Popularne posty z tego bloga

Wywiad - Roksana Barchan (MKS Meble Cyclo Korona Kielce)

Wywiad z Karoliną Honc (UKKS Imielin Team)

Wywiad - Maja Wróblewska i Tamara Szalińska (UKS Ratusz Maszewo)