Wywiad - Emilia Kuchta (LKS POM Spartherm)

Emilia Kuchta (LKS POM Spartherm) utalentowana zawodniczka województwa Lubuskiego w sezonie 2017 została Wicemistrzynią Makroregionu w wyścigu ze startu wspólnego. Pokazywała się także z bardzo dobrej strony podczas wielu regionalnych imprez. Klub ze Strzelec Krajeńskich jest dobrym miejscem do rozwoju dla młodzieży dlatego mamy nadzieję ze w przyszłości mieszkanka Starego Kurowa będzie jedną z wizytówek klubu. 

Fot: Zbigniew Głębocki

- Witam, Za Tobą ściganie w sezonie przełajowym, jak oceniasz ten sezon Cyclocross?

E.K - Witam, sezonu przełajowego nie mogę zaliczyć do najlepszych, na szosie za to czuje się naprawdę mocna i mam nadzieję ze udowodnię to w sezonie. 

- Będzie czas na wypoczynek po sezonie przełajowym czy od razu ruszasz z przygotowaniami do sezonu letniego?

E.K - Była krótka ale to naprawdę krótka przerwa i zaczęłam już przygotowania do sezonu letniego.

Fot: Zbigniew Głębocki

- Opowiedz jak rozpoczęła się Twoja przygoda z rowerem, dlaczego akurat wybrałaś kolarstwo?

E.K - Moja przygoda z rowerem rozpoczęła się od międzyszkolnych lig które odbywały się w moim powiecie. Pewnego razu pojechałam na jedną z nich i zajęłam pierwsze miejsce i od tej pory zaczęła się moja przygoda z rowerem.

- Jesteś zawodniczką LKS POM Spartherm - jak się czujesz w drużynie, niczego Ci w niej nie brakuje?

E.K - W drużynie czuję się dość dobrze, ale mimo wszystko największe wsparcie mam w rodzicach😊 


Fot: Zbigniew Głębocki

- Osiągasz dobre wyniki jeśli chodzi o wyścigi regionalne, jesteś dużym talentem województwa lubuskiego - Jak podsumujesz sezon letni 2017?

E.K - Sezon letni 2017 zaliczam do udanych, ponieważ zajęłam wysokie pozycje podczas startów wspólnych i czasowych. Na jednej z czasówek miałam groźny upadek ale ten upadek wzmocnił mnie dwukrotnie 😉

- Sezon letni coraz bliżej jakie masz plany i cele na rok 2018?

E.K - Na rok 2018 postawiłam sobie wysoką poprzeczkę szykuję się wiele startów myślę, że na każdym z nich uda się wskoczyć na podium.

Fot: Zbigniew Głębocki

- Największy sukces?

E.K - Drugie miejsce na makroregionie ze startu wspólnego w Strzelcach Krajeńskich oraz drugie miejsce na czasówce w Dobiegniewie.

- Najlepsze wspomnienie z sezonu 2017?

E.K - 2 miejsce na czasówce i liczne klubowe zgrupowania.

Fot: Zbigniew Głębocki

- Jak udaje Ci się godzić naukę w szkole z trenowaniem kolarstwa?

E.K - Czasami jest naprawdę ciężko, ale wszystko da się pogodzić, mi się to w każdym razie udaje.

- Startowałaś już na wielu wyścigach, co Twoim zdaniem jest do poprawy w organizacji wyścigów, albo czego na nich brakuje?

E.K - Moim zdaniem wyścigi są bardzo dobrze zorganizowane.

Dziękujemy za rozmowę i życzymy dalszych sukcesów w kolarstwie.

Popularne posty z tego bloga

Wywiad - Roksana Barchan (MKS Meble Cyclo Korona Kielce)

Wywiad z Karoliną Honc (UKKS Imielin Team)

Wywiad - Maja Wróblewska i Tamara Szalińska (UKS Ratusz Maszewo)