Michał Topór

Sezon 2017 był dla mnie niezwykle udany. Łącznie stawałem na podium 22 razy, z czego 17 na najwyższym jego stopniu. Zdobyłem kilka medali Mistrzostw Polski, a także koszulkę Mistrza Polski w Maratonie MTB Młodzieżowców oraz wygrałem klasyfikację generalną Pucharu Polski XCO. Dostałem również szansę, aby spróbować swoich sił na arenie międzynarodowej.


Dossier:


 
Imię: Michał
Nazwisko: Topór
Data urodzenia: 27.08.1997 
Miejsce urodzenia: Tarnów 
Miejsce zamieszkaniaTarnów
Drużyna: SUPERIOR ZATOR
Kategoria wiekowa: U23
Największy sukces: Mistrzostwo Polski w maratonie MTB U23 Wałbrzych 2017
Mój rower: SUPERIOR
Kolarstwo trenuję od: 2007 roku
Hobby: Wspinaczka, trial rowerowy, motoryzacja
Marzenie: Mistrzostwo Świata / Olimpijskie Złoto
Mój idol: Danny Macaskill
Strona: fb.com/topor.bike

Ważniejsze wyścigi i osiągnięcia sezonu 2017:

Puchar Świata Nove Mesto, Czechy - 69m U23

Otztaler Mountainbike Festival HC Haiming, Austria - 28m U23

Mistrzostwa Polski XCM Wałbrzych- 1m U23 / 10m Elita

Mistrzostwa Polski XCO Warszawa- 4m U23 / 10m Elita

Mistrzostwa Polski XCR Warszawa- 3m

Puchar Polski XCO Klasyfikacja Generalna 1m Elita / U23

Akademickie Mistrzostwa Polski MTB (jazda na czas) Katowice- 2m

Popularne posty z tego bloga

Wywiad - Roksana Barchan (MKS Meble Cyclo Korona Kielce)

Wywiad z Karoliną Honc (UKKS Imielin Team)

Wywiad - Maja Wróblewska i Tamara Szalińska (UKS Ratusz Maszewo)