Wicemistrz Polski Juniorów w Omnium: Kajetan Albanowski (Stal Grudziądz) po starcie na MP.

Młodzieżowe Mistrzostwa Polski na torze za nami dla nas swoje starty podsumowali już specjaliści od konkurencji krótkodystansowych: Paulina Petri (KS Społem Łódź) i Daniel Rochna (Copernicus). Teraz swój start podsumowuje specjalista średniodystansowy jakim jest Kajetan Albanowski (Stal Grudziądz), który oprócz tego że świetnie radzi sobie na torze to także świetnie prezentuje się na szosie.

Fot: Polski Związek Kolarski

Podczas torowych Mistrzostw Polski wywalczył tytuł Wicemistrza w Omnium Juniorów przegrywając tylko z Damianem Papierskim (UKS Koźminianka Koźminek). To na razie największy tegoroczny sukces zawodnika grudziądzkiego klubu na torze, na szosie natomiast już wielokrotnie pokazywał się z wyśmienitej strony chociażby na pamiętnym Wyścigu o Puchar Prezydenta Miasta Grudziądza, gdzie wygrał etap, a w generalce zajął bardzo wysokie 6 miejsce

Fot: Jendrzejczyk.pl

"Od początku mistrzostw nastawialiśmy się na walkę w omnium, a po konkurencjach drużynowych to była nasza ostatnia nadzieja na medal. Zacząłem od 6 pozycji w scratchu, a po kolejnych 2 wyścigach, wszystko ułożyło się dość szczęśliwie i wylądowałem na pozycji lidera. Wiedzieliśmy z chłopakami, że wyścig punktowy nie będzie lekki i że będę atakowany przez wszystkich rywali. W trakcie wyścigu miałem lekki kryzys, spadłem nawet na 4 albo 5 miejsce, ale na szczęście koledzy z drużyny byli przy mnie kiedy trzeba i starali się abym nie tracił więcej. Na kilkanaście rund przed metę "Copernicusy" rozerwali grupę i chwilę później się przewrócili, co trochę wypaczyło rywalizację o koszulkę, ale niestety taki sport, mogło zdarzyć się każdemu z nas. Takim trafem udało nam się (mi i Papierskiemu) wygrać kolejny finisz i zdublować grupę co w sumie dało mam pierwsze i 2 miejsce w klasyfikacji ogólnej omnium"

Szczęście czasami musi dopisywać, dziękujemy i gratulujemy wielkiego sukcesu!. 

Popularne posty z tego bloga

Wywiad - Roksana Barchan (MKS Meble Cyclo Korona Kielce)

Wywiad z Karoliną Honc (UKKS Imielin Team)

Wywiad - Maja Wróblewska i Tamara Szalińska (UKS Ratusz Maszewo)