Łukasz Rykowski (KKS Ciechanów) po starcie na "Szlakiem Jury".

Poza ściganiem kategorii junior i junior młodszy w wyścigu "Szlakiem Jury" rywalizowali także zawodnicy kategorii młodzik. Tutaj na trasie świetnie prezentował się Łukasz Rykowski (KKS Ciechanów), który cały wyścig zakończył 2 miejscem w klasyfikacji generalnej, a do tego dołożył zwycięstwo na 2 etapie. 

Fot: Dorota Kozicka

To nie pierwszy tegoroczny sukces zawodnika klubu KKS Ciechanów, który już stał na podium podczas PP w Gostyniu.
Ogólnie brawa dla całej drużyny z Ciechanowa, ponieważ drugi reprezentant klubu Kacper Zagrodzki, także prezentował się na trasie z bardzo dobrej strony zajmując w generalce miejsce 12.

Tak Łukasz podsumowuje swoje zmagania na trasach poszczególnych etapów:

Fot: Dorota Kozicka

"Pierwszym etapem Wyścigu Kolarskiego Szlakami Jury była jazda indywidualna na czas, w której zająłem trzecie miejsce z czasem 7:24,01. Uważam, że zapracowałem na ten wynik, ale zawsze mogło być lepiej.
Drugim etapem był start wspólny na dystansie 27 km, w którym zająłem pierwsze miejsce. Udało mi się to po ucieczce z dwoma zawodnikami. Na trasie wyścigu znajdowały się premie górskie, które pozwoliły powiększyć przewagę pomiędzy naszą ucieczką a peletonem. Wiedziałem, że muszę dać z siebie wszystko, szczególnie że na początku wyścigu zauważyłem dwóch uciekających zawodników, postanowiłem ich dogonić i to mi się opłaciło. 
Trzeci etap odbył się 14 maja i był startem wspólnym na dystansie 24,5 km. Wyścig ten ukończyłem jako drugi. W klasyfikacji generalnej w swojej kategorii Młodzik zająłem drugie miejsce co uważam za swój sukces. Moja przygoda z kolarstwem zaczęła się stosunkowo niedawno, we wrześniu 2016 roku pod okiem trenera Stanisława Grabowskiego, który dostrzegł we mnie potencjał."

Fot: Dariusz Zagrodzki

Dziękujemy, gratulujemy i życzymy kolejnych sukcesów w kolarskim peletonie zarówno Łukaszowi jak i Kacprowi.


Popularne posty z tego bloga

Wywiad - Roksana Barchan (MKS Meble Cyclo Korona Kielce)

Wywiad z Karoliną Honc (UKKS Imielin Team)

Wywiad - Maja Wróblewska i Tamara Szalińska (UKS Ratusz Maszewo)