Paulina Petri (KS Społem Łódź) - Mistrzyni Polski Juniorek w Sprincie, podsumowuje start na torowych MP.

W dniach 20-22.05 na torze w Pruszkowie rozegrane zostały Młodzieżowe Mistrzostwa Polski, jak zawsze te MP stoją na bardzo wysokim poziomie sportowym i rywalizacja z tego powodu jest bardzo ciekawa. Nie inaczej było także tym razem.

Jedną z najlepszych zawodniczek całych mistrzostw była bez wątpienia zawodniczka, która specjalizuje się w konkurencjach krótkodystansowych, a na co dzień reprezentuje barwy klubu KS Społem Łódź, mowa oczywiście o Paulinie Petri, która podczas MP zdobyła tytuł Mistrzyni Polski w sprincie indywidualnym. Wspólnie z Klaudią Królikowską zdobyła srebrny medal w sprincie drużynowym, a także zajęła bardzo wysokie 5 miejsce w Keirinie.

Fot: Łódzki Związek Kolarski

Specjalnie dla nas uczennica Szkoły Mistrzostwa Sportowego w Żyrardowie opowiada o rywalizacji na MP:

Fot: Polski Związek Kolarski

"W ubiegły weekend zakończyłam Mistrzostwa Polski w kolarstwie torowym. Odbyły się one na torze kolarskim BGŻ BNP Paribas w Pruszkowie. Jestem pierwszoroczną juniorką i były to moje pierwsze Mistrzostwa Polski. Mimo, iż pierwsze to uważam, że bardzo udane. Pierwszego dnia zawodów startowałam w konkurencji sprintu drużynowego z moją klubową koleżanką Klaudią Królikowską. Mimo ciężkiej konkurencji w eliminacjach zdobyłyśmy drugi czas i tym samym zakwalifikowałyśmy się do finału A, w którym wykręciłyśmy srebrny medal z niewielką stratą do złota. Drugi dzień zawodów to wyścig keirin, w którym szło mi bardzo dobrze i udało mi się wejść do finału A, dzięki czemu startowałam w gronie 6 najlepszych zawodniczek w Polsce. Niestety emocje wzięły górę, a ja nie podeszłam do startu z zimną głową i ostatecznie zajęłam piąte miejsce. W sporcie to już tak jest, że raz wygrywamy, a raz przegrywamy. Nazajutrz już nie myślałam o tym co było, ale o tym co jest i będzie, więc o ostatniej konkurencji Mistrzostw Polski, czyli sprincie. Eliminacje do tej konkurencji zakończyłam na drugim miejscu z niewielką stratą do pierwszej zawodniczki. Tym razem podeszłam do biegów na spokojnie i nie dając ponieść się emocją dotarłam do finału, gdzie pokazałam swój sportowy charakter i zdobyłam tytuł Mistrzyni Polski. Jestem niesamowicie zadowolona, ze swoich startów mimo iż nie były one wszystkie do końca udane. Przede mną teraz inne cele i skupiam się na przygotowaniach do nich

Pozdrawiam Paulina Petri"

Fot: Łódzki Związek Kolarski

My dziękujemy Paulinie za podsumowanie, gratulujemy tytułu Mistrzyni Polski i życzymy sukcesów na ME, bo mamy nadzieję ze w kadrze nie zabraknie miejsca dla tak mocnej zawodniczki.  

Popularne posty z tego bloga

Wywiad - Roksana Barchan (MKS Meble Cyclo Korona Kielce)

Wywiad z Karoliną Honc (UKKS Imielin Team)

Wywiad - Maja Wróblewska i Tamara Szalińska (UKS Ratusz Maszewo)