Natalia Jeruzalska (KKW Superior Wałbrzych) podsumowuje start na Pucharze Polski w Wałbrzychu.

Natalia Jeruzalska (KKW Superior Wałbrzych) to już od wielu lat jedna z najlepszych zawodniczek MTB młodego pokolenia w kraju. W swojej dotychczasowej karierze zdobywała między innymi srebrny medal Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży w roku 2016, czy też brązowy w roku 2015. W swoim dorobku ma także zwycięstwa podczas zawodów Pucharu Polski, teraz Natalia już w gronie Juniorek stara się po problemach zdrowotnych powrócić do poziomu prezentowanego wcześniej, jak widać pierwszy krok ku temu zrobiony bo podczas wyścigu Pucharu Polski w Wałbrzychu po raz pierwszy w tym sezonie stanęła na podium. 

Natalia dla nas podsumowuje zmagania na trasie w Wałbrzychu:

Fot: Bartosz Bober

"Wyścig w Wałbrzychu zaliczam do najlepszych jak na razie w tym sezonie. Moje nastawienie na ten wyścig było takie, aby tylko go ukończyć. Dlatego podeszłam do niego na pełnym luzie i bez żadnego "spalania". Od startu starałam się trzymać czołówkę, aby na elementy techniczne wjechać jak najbardziej z przodu, ponieważ wiedziałam, że mogą dawać mi przewagę nad resztą stawki, w końcu jechałam u siebie. No i tak też się stało. Przez cały czas byłam świadoma tego, że nie jestem dobrze przygotowana do ścigania i odczuwałam to na każdym podjeździe. Jednak dobre nastawienie, trochę ryzyka i doping niezawodnych kibiców niósł po trasie. Kiedy pod sam koniec zaczęła dochodzić mnie Agnieszka Szpocińska, wiedziałam, że nie mogę popełnić żadnego błędu, bo skreśli mnie to z walki o podium. Ostateczne linie mety przekroczyłam jako 3 juniorka i 2 Polka. Podsumowując ten start można powiedzieć, że mocy starczyło na 2 rundy, później jechała już tylko głowa. Mam nadzieje, że będzie to początek mojego powrotu do formy i żadne komplikacje nie spotkają mnie już w tym sezonie, bo było ich już zdecydowanie za dużo. A za tydzień widzimy się w Pecu pod Śnieżką na Pucharze Czech 😉"

Fot: Bartosz Bober

Dziękujemy za podsumowanie i życzymy kolejnych sukcesów w kolarskiej karierze.

Popularne posty z tego bloga

Wywiad - Roksana Barchan (MKS Meble Cyclo Korona Kielce)

Wywiad z Karoliną Honc (UKKS Imielin Team)

Wywiad - Maja Wróblewska i Tamara Szalińska (UKS Ratusz Maszewo)