Mistrzostwa Polski Szkółek Kolarskich na torze: Kilka słów od Marcina Waszewskiego - Mistrza z wyścigu tempowego.

Niektórzy zawodnicy jak Katarzyna Niewiadoma, Katarzyna Pawłowska, Michał Kwiatkowski czy Rafał Majka są już znani na całym świecie, inni dopiero zaczynają treningi marząc o sukcesach podobnych do ich idoli. 
W zeszłym tygodniu na pruszkowskim welodromie właśnie rywalizowali Ci młodzi zawodnicy w tak zwanych Mistrzostwach Polski Szkółek Kolarskich.

Fot: Polski Związek Kolarski

Mistrzami zostali:

Maria Hoffmann (SK Kórnik) – 250 m ze startu lotnego
Dominik Ratajczak (SK Olsztyn) – 250 m ze startu lotnego
Maria Hoffmann (SK Kórnik) – Scratch
Eryk Kornacki (SK Radzymin) – Scratch
Oliwia Daszkiewicz (SK Bartoszyce) – Wyścig tempowy
Marcin Waszewski (SK Gruta) – Wyścig tempowy
Maria Hoffmann (SK Kórnik) – Wyścig punktowy
Gracjan Dąbrowski (SK Świecie nad Osą) – Wyścig punktowy

Specjalnie dla nas kilka słów o zmaganiach na tych zawodach napisał niezwykle utalentowany chłopak z Mełna Marcin Waszewski, trenujący na co dzień w drużynie, która wychowuje wielu znakomitych zawodników mowa oczywiście o Stali Grudziądz. 


"Ogólnie ja nie jestem torowcem i posturą nawet go nie przypominam, więc na torze jeżdżę nie najlepiej. Pierwszy wyścig to było 250 metrów z lotu tam nie osiągnąłem najlepszego czasu ale najgorszego też nie. Na drugi dzień pierwsza grupa jechała wyścig punktowy ,a druga wyścig tempowy. Ja się załapałem do drugiej. Kilka sekund przed startem sędzia wytłumaczył mi o co chodzi. Wyścig się rozpoczął było 10 rund z czego 4 neutralne, wiedziałem że podczas tych rund trzeba sobie wypracować pozycje, tak też zrobiłem.Zapunktowałem na pierwszych czterech rundach i wyścig miałem już wygrany, ale pomimo tego dalej walczyłem. Jestem bardzo szczęśliwy że udało mi się zdobyć ten tytuł"

 
Marcinowi dziękujemy za podsumowanie, jeśli chłopak się nie zrazi do treningów, to będziemy mieli w przyszłości z Niego wielką pociechę. 

Popularne posty z tego bloga

Wywiad - Roksana Barchan (MKS Meble Cyclo Korona Kielce)

Wywiad z Karoliną Honc (UKKS Imielin Team)

Wywiad - Maja Wróblewska i Tamara Szalińska (UKS Ratusz Maszewo)