Mateusz Nieboras po starcie na wyścigu "Górale na Start" który odbył się w Wałbrzychu.

Mateusz Nieboras (JBG-2 Professional MTB Team) to jeden z najbardziej uzdolnionych zawodników polskiego kolarstwa MTB, w tym sezonie zdolny junior na każdym wyścigu potwierdza swoje wielkie umiejętności. Wygrał już między innymi takie wyścigi jak: Kamptal-Klassik-Trophy w Austrii, Wyścig o Puchar Ziemi Leżajskiej, czy Wyścig UCI "Górale na Start" rozgrywany w Wałbrzychu. Do tego reprezentował barwy Narodowe na wyścigach z cyklu Junior Series.

Specjalnie dla Nas Mateusz zdecydował się podsumować swój start z Wałbrzycha. 

Fot: fotosa.pl

"Trasa naprawdę fajna, moim zdaniem jedna z najlepszych w całej edycji Pucharu Polski. Start jak zawsze mocno, chciałem pojawić się na sekcjach technicznych jako pierwszy. Zyskałem kilka sekund na pierwszym podjeździe jak i zjeździe co mnie zmotywowało do dalszego działania. Powiększałem przewagę z rundy na rundę. Wyścig juniorów szybko zmieszał się z elitą mężczyzn wiec było się z kim ścigać. Jechałem bardzo mocno ale też płynnie tak żeby uniknąć defektu czy niepotrzebnej wywrotki. Podsumowując do mety dojechałem jako pierwszy z przewaga 2min i 43sek co mnie cieszy i daje motywacje na resztę sezonu 🙂"

Fot: Karolina Furlepa

Mateuszowi dziękujemy za podsumowanie, gratulujemy tegorocznych sukcesów i mamy nadzieje za na tym się nie skończy i dojdą kolejne cenne sukcesy.

Popularne posty z tego bloga

Wywiad - Roksana Barchan (MKS Meble Cyclo Korona Kielce)

Wywiad z Karoliną Honc (UKKS Imielin Team)

Wywiad - Maja Wróblewska i Tamara Szalińska (UKS Ratusz Maszewo)