Maja Cieśla (Warszawski Klub Kolarski) podsumowuje swój start na Pucharze Polski w Wałbrzychu.

Maja Cieśla (Warszawski Klub Kolarski) to zawodniczka dopiero zaczynająca swoją przygodę z kolarstwem górskim, ściga się w kategorii młodziczka i jak do tej pory wystartowała na dwóch zawodach z cyklu Pucharu Polski w Lublinie i Wałbrzychu i oba te wyścigi zakończyła na trzecim stopniu podium. 
Specjalnie dla Nas Maja podsumowuje swój start podczas wyścigu "Górale na start" rozgrywanego w Wałbrzychu. 

 

"Dzisiejsza trasa była bardzo wymagająca i trudna technicznie. Konkurentki były mocne. Dwie z nich okazały się dużo mocniejsze i uciekły mi zaraz po starcie. Z trzeciego miejsca jestem zadowolona, ale miałam apetyt na zwycięstwo. Po dzisiejszym wyścigu mam zamiar porządnie odpocząć oraz wziąć się ostro za treningi i na następnym Pucharze Polski nawiązać walkę z dziewczynami z 1 i 2 miejsca. Ogólnie dzisiejszy start zaliczam do udanych i mam nadzieje, że w następnych startach też będzie mi tak dobrze szło, a nawet lepiej"


Dziękujemy za kilka słów podsumowania i życzymy kolejnych sukcesów w peletonie MTB. 

Popularne posty z tego bloga

Wywiad - Roksana Barchan (MKS Meble Cyclo Korona Kielce)

Wywiad z Karoliną Honc (UKKS Imielin Team)

Wywiad - Maja Wróblewska i Tamara Szalińska (UKS Ratusz Maszewo)