Małgorzata Mazurek podsumowuje start podczas Pucharu Słowacji w Drozdovie (UCI C2)

Świetnie zaprezentowali się reprezentanci Polski podczas zawodów rangi UCI C2, a zarazem podczas startu na Pucharze Słowacji. W wyścigu Elity Kobiet wygrała Gabriela Wojtyła, natomiast drugie miejsce wywalczyła świetna Małgorzata Mazurek, która już nie pierwszy raz w tym sezonie pokazuje się na wyścigach z bardzo dobrej strony. 

Oto jak Małgorzata podsumowuje swój start podczas zawodów w Drozdovie:

Fot: SKI Drozdovo

"W niedzielę wystartowałam na Pucharze Słowacji w Drozdovie, będącym jednocześnie wyścigiem o randze UCI C2. Z racji wysokich rangą wyścigów w Czechach i w Austrii frekwencja nie była zbyt wysoka. Na wyścig jechałam z nadzieją na dobre ściganie, okazało się jednak, że trasa była bardzo mocno różnicująca i po prostu każdy jechał „swoje”. Pierwszy raz w tym roku na wyścigu było bardzo ciepło, ja jednak zdecydowanie wolę niższe temperatury i błotniste trasy. Dodatkowo w gorące dni odzywa się moja alergia na trawy, która utrudnia oddychanie przy dużym wysiłku. Na szczęście udało mi się utrzymać sensowne tempo bez większych komplikacji. Drugie miejsce wypracowałam na pierwszej rundzie i tak już zostało"

 
Dziękujemy za podsumowanie i oby więcej takich wyników! :)


Popularne posty z tego bloga

Wywiad - Roksana Barchan (MKS Meble Cyclo Korona Kielce)

Wywiad z Karoliną Honc (UKKS Imielin Team)

Wywiad - Maja Wróblewska i Tamara Szalińska (UKS Ratusz Maszewo)