Konrad Gut (Kwisa Lubań) po starcie na wyścigu MTB o Puchar Prezydenta Miasta Zielona Góra

Konrad Gut (Kwisa Lubań) to duży talent polskiego peletonu kolarstwa górskiego w dniu wczorajszym odniósł zwycięstwo na wyścigu, który był jedną z eliminacji do Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży, a tym samym już w pełni można stwierdzić że podczas wyścigu OOM na pewno wystąpi. Oto jak opisuje zmagania w Zielonej Górze:

Fot: Jarosław Pietrasziewicz

"14 maja odbył się wyścig w Zielonej Górze który był eliminacjami do Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży. Ku mojemu zaskoczeniu zostałem wyczytany do startu w pierwszej linii. (Prawdopodobnie przez start w Wałbrzychu gdzie uplasowałem się na 8 miejscu.) Od samego startu starałem się trzymać w czołowej grupie nie wychylając się do przodu. Na ostatnim kółku udało mi się odjechać od pięcioosobowej grupy, co zachęciło mnie do jazdy w tak zwanego "trupa" do mety. Drugi zawodnik ruszył w pogoń za mną. Na szczęście wyrobiłem sobie przewagę, dzięki której przyjechałem na metę z 10 sekundową przewagą. Wyścig ten uważam za bardzo dobry i ogromnie się z niego cieszę zwłaszcza, że mogłem zdobyć cenne punkty do Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży"

Fot: Jarosław Pietrasziewicz 
  
Konradowi dziękujemy za podsumowanie i życzymy kolejnych sukcesów szczególnie podczas OOM!.

Popularne posty z tego bloga

Wywiad - Roksana Barchan (MKS Meble Cyclo Korona Kielce)

Wywiad z Karoliną Honc (UKKS Imielin Team)

Wywiad - Maja Wróblewska i Tamara Szalińska (UKS Ratusz Maszewo)