Klaudia Czabok (Warszawski Klub Kolarski) podsumowuje start na PP MTB w Lublinie.

Weekendowa rywalizacja Pucharu Polski MTB przyciągnęła do Lublina prawie wszystkich najlepszych "górali" w kraju. Rewelacyjnie w Elicie Kobiet zaprezentowała się Klaudia Czabok (Warszawski Klub Kolarski), która mimo tego że był to dla niej pierwszy start w sezonie zajęła bardzo wysokie 3 miejsce ulegając tylko starszym od Siebie czyli Aleksandrze Podgórskiej (SGR Specialized) i Gabrieli Wojtyle (SUPERioR MTB GOOD Team).

Oto kilka słów podsumowania od Klaudii:

Fot: Marcin Mrozik

"Był to mój pierwszy wyścig w sezonie. Ze względu na maturę w tym roku moje przygotowania wyglądają nieco inaczej. Byłam bardzo ciekawa swojej dyspozycji i niezwykle szczęśliwa że w końcu mogę się sprawdzić. Trasa bardzo kręta. Na szczęście podczas mojego wyścigu pogoda dopisała i jeszcze nie było ślisko na trasie, jestem bardzo zadowolona z tego ze już podczas pierwszego startu udało się stanąć na podium"

Fot: Marcin Mrozik 




Klaudii gratulujemy super wyniku. Dziękujemy za podsumowanie, a także życzymy kolejnych udanych startów i powodzenia na maturze.

Popularne posty z tego bloga

Wywiad - Roksana Barchan (MKS Meble Cyclo Korona Kielce)

Wywiad z Karoliną Honc (UKKS Imielin Team)

Wywiad - Maja Wróblewska i Tamara Szalińska (UKS Ratusz Maszewo)