Iga Wiklińska (Stal Grudziądz) podsumowuje start na torowym Pucharze Polski rozgrywanym w Łodzi.

W dniach 27-28.05 trwały zmagania juniorów młodszych i juniorek młodszych podczas Pucharu Polski w kolarstwie torowym na welodromie w Łodzi. Były to także Eliminacje do Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży. 

Fot: Bartłomiej Frątczak

Bez wątpienia jedną z rewelacji zawodów była Iga Wiklińska, zawodniczka Stali Grudziądz, mimo ze jest drugoroczną młodziczką, świetnie poradziła sobie w rywalizacji ze starszymi koleżankami i odniosła zwycięstwo w wyścigu indywidualnym na 2 kilometry, pokonując równie utalentowaną zawodniczkę Karolinę Różyńską. Skoro jesteśmy już przy Stali Grudziądz to warto obserwować zawodniczki tego klubu bo w przyszłości one mogą stanowić o sile polskiego peletonu: Iga Wiklińska, Karolina Różyńska, Sylwia Kulczyk, Weronika Westfalewska to tylko niektóre dziewczyny, które warto zapamiętać.

Fot: Bartłomiej Frątczak

Oto kilka słów po wyścigu od Igi:

"Do Łodzi na Puchar Polski miałam jechać zupełnie treningowo, aby sprawdzić w jakiej jestem obecnie dyspozycji. Ponieważ nie jestem jeszcz juniorką młodszą tylko drugoroczną młodziczką wystartowałam w omnium i wyścigu na 2 km. Start w omnium był nowym doświadczeniem. W wyścigu na 2 km było bardzo ciężko. Na ostatniej rundzie jechało mi się bardzo źle, byłam strasznie zmęczona. Tor w Łodzi nie jest łatwy przeszkadzał wiatr, który wiał dosyć mocno. Nie sądziłam, że pojadę taki dobry czas. Start na Pucharze Polski w Łodzi uważam za udany.

Dziękuje i pozdrawiam Iga Wiklińska 😊"

Dziękujemy za podsumowanie i gratulujemy sukcesu!.

Popularne posty z tego bloga

Wywiad - Roksana Barchan (MKS Meble Cyclo Korona Kielce)

Wywiad z Karoliną Honc (UKKS Imielin Team)

Wywiad - Maja Wróblewska i Tamara Szalińska (UKS Ratusz Maszewo)