Adrian Marzec (TKK Pacific Nestle Fitness) podsumowuje start na "Szlakiem Jury"

Międzynarodowy Wyścig Kolarski "Szlakiem Jury" w tym sezonie był bardzo mocno obsadzony, ponieważ poza najlepszymi zawodnikami z Polski startowało wielu mocnych zagranicznych zawodników.
Jednym z polskich bohaterów wyścigu był Adrian Marzec (TKK Pacific Nestle Fitness), który świetnie radził sobie w rywalizacji juniorów młodszych. Adrian zajął 2 miejsce w Klasyfikacji generalnej wyścigu, wygrał prolog, a także tryumfował w klasyfikacji punktowej.
To nie jedyny udany start Adriana w tym sezonie nie tak dawno przecież zajął 4 miejsce w wyścigu "Po Ziemi Kluczborskiej i Oleskiej" i był 2 podczas zawodów z cyklu Pucharu Polski. 

Specjalnie dla nas Adrian podsumowuje start na "Szlakiem Jury":

Fot: Dariusz Krzywański/Magazyn Rowerowy

"Wyścig sam w sobie był bardzo ciężki, szczególnie że były również grupy zagraniczne, bardzo mocno pojechałem pierwszy etap co dało mi zwycięstwo i prowadzenie w klasyfikacji generalnej, następnego dnia czułem się dość zmęczony i czas wykręcony nie był rewelacyjny, ale myślę że to kwestia treningów. Pierwszy etap ze startu wspólnego był bardzo wymagający, moja drużyna spisała się na medal i udało mi się zająć 3 miejsce oraz zdobyć bonifikatę 4 sekund, na następnym etapie miałem zamiar odjechać, lecz nic z tego nie wyszło, na finiszu wjechałem jako 3 z kolejną bonifikata 4 sekund, niestety nie udało mi się zdobyć koszulki lidera, ale zdobyłem niebieską koszulkę (punktowa) z czego jestem bardzo zadowolony."

Fot: Dariusz Krzywański/Magazyn Rowerowy

Dziękujemy za podsumowanie i życzymy kolejnych sukcesów.

Popularne posty z tego bloga

Wywiad - Roksana Barchan (MKS Meble Cyclo Korona Kielce)

Wywiad z Karoliną Honc (UKKS Imielin Team)

Wywiad - Maja Wróblewska i Tamara Szalińska (UKS Ratusz Maszewo)