Wywiad z Natalią Krześlak (LKK Start Tomaszów Mazowiecki)

Natalia Krześlak (LKK Start Tomaszów Mazowiecki) to tegoroczna najlepsza zawodniczka zrzeszenia LZS w kategorii Juniorka młodsza, dziewiąta zawodniczka Mistrzostw Polski, a także trzecia zawodniczka klasyfikacji Pucharu Polski Cyclocross.

- Witam, sezon przełajowy zakończony, dla Ciebie bardzo udany, będzie odpoczynek?

N.K - Tak, teraz odpoczywam po sezonie. 

- Opowiedz nam jak trafiłaś do kolarstwa? Dlaczego akurat kolarstwo?

N.K - Przez 8 lat trenowałam łyżwiarstwo szybkie. Kolarstwo szosowe było pewnym uzupełnieniem łyżew. Pewnego dnia poprosiłam mojego tatę, który kiedyś był bardzo dobrym kolarzem, o to by zabrał mnie na Mistrzostwa Polski w Sławnie. Od tamtego czasu zakochałam się w rowerze, szybkości i adrenalinie.

Fot: Słubice24.pl
 - W sezonie przełajowym kilka razy stawałaś na podium, ale szczególnie świetnie zaprezentowałaś się podczas zawodów w Słubicach, jak podsumujesz te swoje starty?

N.K - Miałam szanse na dużo lepsze starty, jednak zabrakło mi doświadczenia, które maja moje rywalki.


- Kolarstwo ma wiele odmian, która Ci najbardziej odpowiada i dlaczego?

N.K - Uwielbiam jeździć na szosie, przełaju i torze. MTB również mi odpowiada.

- Na MP Cyclocross w mroźnej scenerii, zajęłaś 9 miejsce, jak wspominasz ściganie tego dnia?

N.K - Ten wyścig wspominam bardzo źle. Nie mam jeszcze techniki i doświadczenia. Nie czerpałam przyjemności z jazdy ze względu na trasę i pogodę. 

Fot: TMfoto.pl
 - Rok 2017 dla Ciebie zaczął się bardzo udanie, jakie plany na dalszą część roku, w jakie wyścigi celujesz?

N.K - Celuje w wyścigi szosowe ale dalej będę rozwijała się wszechstronnie.

- W kolarstwie często mówi się o dopingu, jak Ty się odnosisz właśnie do sprawy dopingu w kolarstwie?

N.K - Myślę, że zawodnicy szybciej odnosiliby sukcesy mądrze trenując niż stosując niedozwolone substancje.


- Kolarskie marzenie?   
 
N.K - Mistrzostwo Europy, mistrzostwo świata, złoty medal olimpijski na szosie ze startu wspólnego i ciągła miłość do roweru, satysfakcja z tego co robię ale także ciągła motywacja do działania.  

- Ulubiony wyścig?

N.K - Wyścig przełajowy w Bytowie i Słubicach.

Fot: Słubice24.pl
 - Trenujesz w drużynie LKK Start Tomaszów Mazowiecki, jak oceniasz swoją drużynę?

N.K - W klubie czuję się źle. Nie ma tam zawodników z którymi mogę trenować. Klub się nie poszerza, ciągle stoi w miejscu, nie mamy motywacji, trenerzy nie szukają nowych tras do nabywania lepszych umiejętności. Nie rozwijałabym się gdyby nie mój tata. On daje mi motywację kupuje rowery i inny kolarski sprzęt. Pokazuje mi jak prawidłowo powinno wyglądać kolarskie życie. Dzięki jego pomocy widzę pozytywne perspektywy na moje przyszłe lata przygody z rowerem. 

Dziękuję za rozmowę, życzę zdrowia i sukcesów.

N.K - Dziękuję. 

Popularne posty z tego bloga

Wywiad - Roksana Barchan (MKS Meble Cyclo Korona Kielce)

Wywiad z Karoliną Honc (UKKS Imielin Team)

Wywiad - Maja Wróblewska i Tamara Szalińska (UKS Ratusz Maszewo)