Wywiad z Arkadiuszem Wachem (LKK LUKS Sławno)

Arkadiusz Wach (LKK LUKS Sławno) tegoroczny Mistrz Polski juniorów młodszych w kolarstwie przełajowym, w sezonie 2016 dziewiąty zawodnik OOM MTB. Przed nim dobrze zapowiadający się rok.

- Witam, za Tobą start w mroźnych przełajowych MP, jak się czułeś po wyścigu?

A.W - Witam. Byłem zamarznięty, lecz czułem wielkie zadowolenie.

- Zostałeś Mistrzem Polski juniorów młodszych, pojechałeś świetnie, jak wspominasz rywalizację?

A.W - Na  1 okrążeniu odskoczyliśmy z Łukaszem na kilkanaście sekund od reszty stawki. Przez 2,5 okrążenia jechałem z kilku metrową stratą do prowadzącego lecz na końcówce zaatakowałem i zdobyłem kilka sekund przewagi dojeżdżając na 1 miejscu 

 - Ogólnie ten sezon przełajowy jest dla Ciebie udany, kilka razy byłeś na podium, jak Ty podsumujesz ten sezon?

A.W - Owszem, ten sezon można zaliczyć do udanych, z wyścigu na wyścig czułem się coraz mocniejszy a z formą na MP trafiłem w 100 %


- Poza przełajami rywalizujesz także w zmaganiach kolarstwa górskiego, która z tych odmian jest jednak dla Ciebie priorytetem

A.W -  Ciężko stwierdzić, ponieważ lubię te odmiany i na tą chwilę nie mogę odpowiedzieć na te pytanie.

- Podczas zmagań na MP MTB zająłeś 9 miejsce, Jak wspominasz rywalizację z OOM?

A.W - To nie był mój dzień, noga nie dawała, nic nie mogłem zrobić


- Rok 2017 się dopiero rozpoczął a Ty już wywalczyłeś tytuł Mistrza Polski, jakie masz cele na ten rok?

A.W - Chciałbym powalczyć na OOM MTB które odbędą się w Warszawie.

- W kolarstwie często mówi się o dopingu, jak Ty się odnosisz właśnie do sprawy dopingu w kolarstwie?

A.W - Dla mnie to w ogóle nie ma sensu, bo wiadomo że to kiedyś wyjdzie na jaw 

- Kolarskie marzenie?

A.W - Chciałbym kiedyś stanąć na podium MŚ.

Fot: Fot: Dariusz Krzywański/Magazyn rowerowy
 - Ulubiony wyścig?

A.W - Najbardziej lubię wyścigi przełajowe które odbywają się w Sławnie 

- Opowiedz nam jak rozpoczęła się Twoja przygoda z kolarstwem? Dlaczego akurat kolarstwo?

A.W - Jak byłem mały bardzo lubiłem jeździć na rowerze potrafiłem nawet jeździć cały dzień, lecz pewnego dnia tata zabrał mnie na trening do klubu LKK LUKS SŁAWNO spodobało mi się i zacząłem regularne treningi 

- Dziękuję za rozmowę, życzę zdrowia i sukcesów.

A.W - Dziękuję ;)

Popularne posty z tego bloga

Wywiad - Roksana Barchan (MKS Meble Cyclo Korona Kielce)

Wywiad z Karoliną Honc (UKKS Imielin Team)

Wywiad - Maja Wróblewska i Tamara Szalińska (UKS Ratusz Maszewo)