Wywiad z Karoliną Honc (UKKS Imielin Team)

Karolina Honc (UKKS Imielin Team) zawodniczka sklasyfikowana na drugim miejscu w gronie juniorek młodszych Śląskiego Związku Kolarskiego. Od nowego sezonu już w gronie juniorek czeka ją ciężka walka na wyścigach z Elitą, ale Karolina na pewno łatwo się nie podda. 

- Witam, W tym roku wystartowałaś na zawodach przełajowego PP w Katowicach, czy to oznacza że zobaczymy Cię podczas MP?

K.H - PP w Katowicach traktowałam jako trening a na przełajowych MP nie wystartuje

- Opowiedz krótko jak trafiłaś do kolarstwa, dlaczego akurat kolarstwo?

K.H - Trenować zaczęłam gdy miałam 12 lat, do zapisania się do klubu zachęciła mnie moja koleżanka. Była to dla mnie świetna zabawa, a trenowanie sprawiało mi dużo radości. Trener zaczął zabierać mnie na różne wyścigi gdzie udawało się zająć dobre miejsce, dzięki temu zaczęłam poważnie traktować moja przygodę z kolarstwem.


- Ten sezon był dla Ciebie ostatnim w gronie juniorek młodszych, gdzie pokazałaś się między innymi z dobrej strony na PP w Zamościu, jak Ty sama oceniasz ten rok?

K.H - Nie był to mój najlepszy sezon, chciałam dać z siebie jak najwięcej, niestety nie poszło Po mojej myśli, Ale i tak jestem zadowolona z niektórych startów. 


- W nowym sezonie będziesz już w starszej kategorii wiekowej, jakie masz plany na nowy sezon? w jakie wyścigi celujesz?

K.H - To będzie dla mnie duży przeskok z juniorki młodszej do juniorki, ściganie z elitą będzie bardzo wymagające, dlatego będę chciała pokazać się z jak najlepszej strony jako juniorka i na pewno dam z siebie wszystko. W nowym sezonie chciałabym jak najlepiej ukończyć MP.


- Jesteś zawodniczką drużyny UKKS Imielin Team, jak się czujesz w ekipie? W nowym roku pozostajesz w tym samym klubie?

K.H - Tak, w przyszłym sezonie będę dalej zawodniczką UKKS Imielin Team. W klubie panuje bardzo dobra atmosfera, świetnie dogaduje się z kolegami i koleżankami z klubu i oczywiście z moim trenerem Piotrem Szafarczykiem na którego zawsze możemy liczyć. 

- W kolarstwie często mówi się o dopingu, jak Ty się odnosisz właśnie do sprawy dopingu w kolarstwie?

K.H - Stosowanie dopingu to oszukiwanie samego siebie jak i zawodników, z którymi się rywalizuje. Jest to niesprawiedliwe wobec osób które ciężko pracują na swój sukces. Osoby przyłapane na dopingu powinny być dożywotnio wykluczone z uprawiania sportu.


- Kolarskie marzenie?

K.H - Moim kolarskim marzeniem jest wystartowanie na mistrzostwach europy jak i świata.


- Ulubiony wyścig?

K.H - Moim ulubionym wyścigiem jest PP w Darłowie, bardzo lubię trasę wyścigu że startu wspólnego.
 
- Już prawie święta, można spytać jak święta Bożego Narodzenia wyglądają u Ciebie w domu?

K.H - Oczywiście jest choinka i prezenty, wieczorem razem z rodzina jem kolacje a potem  każdy otwiera swój prezent. W pozostałe dni także staram się spędzać czas z rodzina.

- Dziękuję za rozmowę, życzę zdrowia i sukcesów.

K.H - Dziękuję

Popularne posty z tego bloga

Wywiad - Roksana Barchan (MKS Meble Cyclo Korona Kielce)

Wywiad - Maja Wróblewska i Tamara Szalińska (UKS Ratusz Maszewo)