Karolina Perekitko o startach w Gostyniu

Kilka słów od drugiej zawodniczki w kategorii Juniorek podczas startu na PP w Gostyniu czyli Karoliny Perekitko (TKK Pacific Nestle Fitness) - Dla Karoliny ten sezon jest jak na razie bardzo udany prawie na każdym wyścigu staje na podium jest wysoko w klasyfikacji MP w kryterium, a także wysoko w klasyfikacji indywidualnej PZkol, w przeszłości Karolina była Górską Szosową Mistrzynią Polski w gronie juniorek młodszych :). Talent rozwija się znakomicie.

Fot. Magda Tkacz

"Start na PP w Gostyniu zaliczam do udanych. W jeździe indywidualnej na czas zajęłam 5 miejsce, co jest moim najlepszym wynikiem jak do tej pory. Na wyścigu ze startu wspólnego niestety nie udało się zabrać w decydujący odjazd, wiec dystans przejechałam w dużym peletonie. Finisz z grupy udało mi się wygrać i ostatecznie zajęłam 2 miejsce w juniorkach. Następny wyścig, w którym planuje wystartować to kryterium w Częstochowie na wymagającej trasie. Takie najbardziej lubię 😃 . Jednocześnie chciałam podziękować, że mam taką wspaniałą drużynę dzięki, której mogę się rozwijać, bez niej nic nie byłoby możliwe"

Fot. Magda Tkacz

Popularne posty z tego bloga

Wywiad - Roksana Barchan (MKS Meble Cyclo Korona Kielce)

Wywiad z Karoliną Honc (UKKS Imielin Team)

Wywiad - Maja Wróblewska i Tamara Szalińska (UKS Ratusz Maszewo)