Karol Wawrzyniak o swoim zwycięstwie w kryterium Korony Warmii i Mazur

Karol Wawrzyniak (Copernicus) podsumowuje swój zwycięski start na kryterium Korony Warmii i Mazur w kategorii junior młodszy.

„Na pierwszym kryterium Korony Warmii i Mazur, które odbyło się w Elblągu na stracie nie czułem się jakoś wyśmienicie i myślałem bardziej o wysokiej jeździe w grupie aby wyścig zakończyć w pierwszej piątce, ale po starcie moje plany uległy zmianie, bo po pierwszym finiszu zabrałem się w 3-osobowy odjazd i zyskaliśmy niewielką przewagę nad grupą, lecz trzymaliśmy ją przez kilka kolejnych okrążeń. Gdy grupa nasz doszła postanowiłem odpuścić sobie na jednym okrążeniu walkę o kolejne punkty i zaatakować od razu po premii i tak się właśnie stało odjechałem z dużą przewagą od grupy ale od razu jechały za mną kontrataki, lecz dojechał do mnie tylko jeden zawodnik, z którym dojechałem już do końca. Jutro i po jutrze będziemy dalej walczyć o wygranie klasyfikacji generalnej i postaram się pomóc mojemu koledze z drużyny, aby wskoczył z 3 na 2 miejsce. Chciałbym z tego miejsca jeszcze raz podziękować drużynie i trenerowi Jarkowi Ryszewskiemu, który zastępuje w ten weekend naszego głównego trenera - Marcina Mientkiego, który oczywiście o nas nie zapomniał i od razu po starcie dzwonił do nas i gratulował nam wszystkim. Pozdrawiam”


Popularne posty z tego bloga

Wywiad - Roksana Barchan (MKS Meble Cyclo Korona Kielce)

Wywiad z Karoliną Honc (UKKS Imielin Team)

Wywiad - Maja Wróblewska i Tamara Szalińska (UKS Ratusz Maszewo)