Jakub Śmieszek o swoim zwycięstwie podczas PP w Gostyniu

Jakub Śmieszek (Tarnovia Tarnowo Podgórne) opowiada o swoim zwycięstwie podczas niedzielnego wyścigu na Pucharze Polski w Gostyniu. Kuba wygrał tam wyścig juniorów młodszych :). Warto odnotować ze po wyścigach w Gostyniu Kuba został nowym liderem klasyfikacji PP.

Fot. Magda Tkacz

"Wyścig oceniam jako naprawdę ciężki. Selektywna trasa i upał od początku dawały się we znaki. Od pierwszych kilometrów pilnowałem ''czuba'', aby móc zabrać się w ten decydujący odjazd. Cały wyścig szło równe mocne tempo. Na przedostatniej rundzie zaatakował Kacper Półtorak. Wyczułem moment i zabrałem się w ucieczkę razem z nim. Dołączyło do nas 2 zawodników Copernicusa, jednak jeden z nich nie wytrzymał naszego tempa. Współpraca układała się bardzo dobrze, a przewaga efektywnie się powiększała. Na kilometr do mety postanowiłem spróbować solowej akcji, która okazała się skuteczna i przyniosła mi wygraną. Chciałbym podziękować kolegom z drużyny za pomoc na trasie"
 
Dziękujemy Kubie za kilka słów o wyścigu, a także gratulujemy sukcesu :)

Popularne posty z tego bloga

Wywiad - Roksana Barchan (MKS Meble Cyclo Korona Kielce)

Wywiad z Karoliną Honc (UKKS Imielin Team)

Wywiad - Maja Wróblewska i Tamara Szalińska (UKS Ratusz Maszewo)