Adrian Brzozowski podsumowuje start z Gostynia


Adrian Brzozowski (Copernicus) specjalnie dla nas podsumowuje swój zwycięski start podczas wyścigu ze startu wspólnego na PP w Gostyniu :). Adrian jest bardzo utalentowanym zawodnikiem, który w przyszłości będzie stanowił o sile naszego polskiego peletonu :)

 Fot. Karol Wolny

"Chciałbym podziękować chłopakom z KTK KALISZ głównie Szymonowi Krawczykowi i Przemkowi Kuświkowi za świetną współpracę na wyścigu.
Trasa była bardzo ciężka ponad to temperatura i wiatr dawały się w znaki. Od startu próbowałem zabierać się w ucieczki i po pierwszym kilometrze poszedł już odjazd. W odjeździe układała się praca i na 4 rundzie postanowiłem z Szymonem zaatakować. Po chwili mieliśmy pół minuty przewagi. Po pięciu kilometrach doskoczył do nas Przemek i odjechaliśmy na prawie 3 minuty. Kilometr przed metą odskoczyłem od chłopaków i tak dojechałem do mety. Jestem bardzo zadowolony z dyspozycji ponieważ jeśli zobaczymy wyniki średnia prędkość to ponad 44km/h."

Dziękujemy Adrianowi za podsumowanie i gratulujemy zwycięstwa :)

Popularne posty z tego bloga

Wywiad - Roksana Barchan (MKS Meble Cyclo Korona Kielce)

Wywiad z Karoliną Honc (UKKS Imielin Team)

Wywiad - Maja Wróblewska i Tamara Szalińska (UKS Ratusz Maszewo)