Wywiad z Grzegorzem Foltynem (KS Deichmann Abus Mat Sobótka)

Grzegorz Foltyn (KS Deichmann Abus Mat Sobótka) to najlepszy zawodnik kategorii młodzik w województwie dolnośląskim. Mieszkaniec Kunowa w tym sezonie często pojawiał się na najwyższym stopniu podium miedzy innymi podczas kryteriów w Cieplicach i Żaganiu. W drugiej części sezonu z wielu startów wykluczyła go kontuzja ale mimo to Grzegorz ten sezon może zaliczyć do jak najbardziej udanych.

- Witam, Sezon 2017 zakończony, jak wypoczywasz po sezonie? a może rozpocząłeś już przygotowania do nowego sezonu?

G.F -  Witam. Rozpocząłem już przygotowania do nowego sezonu.

 
- Opowiedz nam jak trafiłeś do kolarstwa, dlaczego wybrałeś akurat kolarstwo?

G.F -  Do kolarstwa trafiłem w szkole podstawowej gdy trener przyjechał na lekcje W-Fu i namówił mnie do pierwszego treningu. Dlaczego kolarstwo ? jest to ciężki sport, a ja lubię wyzwania

- Za Tobą myślę ze udany sezon, gdzie wielokrotnie wygrywałeś, jak sam podsumujesz ten rok w Swoim wykonaniu?

G.F -  Zależało mi najbardziej na pokazaniu się na startach, a wygrane same przychodziły. 



- Kolarstwo to wiele konkurencji, z  którą z nich wiążesz swoją przyszłość i dlaczego?

G.F -  Myślę ze zostanę w kolarstwie szosowym lecz jeszcze mam dużo czasu do namysłu 🙂 trzeba wszystkiego próbować po trochu jak na tę chwile

- Największy sukces?

G.F - Niestety nie moglem wystartować na Mini Tour de Pologne w tym roku wiec myślę ze nie mam takiego wyróżniającego się sukcesu na koncie  

 
- Najlepsze wspomnienia w sezonie 2017?

G.F -  Wystartowanie na kryterium w Dzierżoniowie, bardzo dobrze byłem przygotowany i jechałem obok najlepszych

- Ulubiony wyścig?

G.F - Nie mam ulubionego wyścigu. Wszystkie starty są dla mnie na takim samym poziomie

- Zbliża się wielkimi krokami rok 2018, jakie masz cele na Nowy sezon?

G.F -  Dostanie się na Ogólnopolską Olimpiadę Młodzieży i pokazanie się tam z jak najlepszej strony

 
- Jesteś zawodnikiem klubu KS Deichmann Abus Mat Sobótka jak oceniasz swoją drużynę, w nowym sezonie będzie nadal zawodnikiem tej ekipy?

G.F -  Wszyscy na pewno będziemy walczyć w przyszłym sezonie. Jestem jak najbardziej zadowolony z drużyny. Tak zostanę w klubie na przyszły sezon.

- Startowałeś już na wielu wyścigach, co twoim zdaniem jest do poprawy w organizacji wyścigów, albo czego twoim zdaniem na nich brakuje?

G.F - Moim zdaniem wszystkie starty mają swój charakter więc nie mogę powiedzieć ze coś jest źle robione. Według mnie wszystko jest na dobrym poziomie.

Dziękujemy za rozmowę i życzymy kolejnych sukcesów.

Popularne posty z tego bloga

Wywiad - Roksana Barchan (MKS Meble Cyclo Korona Kielce)

Wywiad z Karoliną Honc (UKKS Imielin Team)

Wywiad - Maja Wróblewska i Tamara Szalińska (UKS Ratusz Maszewo)